Skip to content
Tharlas Helte
  • Erythia
    • De Syv riger
    • Højriget
    • Medegia
    • Monsalyar
    • Norden
    • Vesterled
  • Højriget
    • Oeridiske sagn og myter
    • Oerdiske ridder for spillere
    • Oeridisk sprog
      • ordbase
      • Oeridiske sange
  • Alt om Erythia
    • Kalendere
    • Kort
    • Lande
      • Calimshan
      • Cormyr
      • Højriget
      • Medegia
      • Monsalyar
      • Sydøstlige Faerûn
      • Waterdeep
    • Markedspladsen
      • Bøger
      • Heste
      • Tyvegrej
    • Sprog
      • Sproghistorie
      • khuzdul
  • Referater
  • Figurer
    • Alistair Stjernesøger
    • Armandil
    • Dara-Faiza Rim
    • Moldur
  • Regler
    • Egenskaber
    • Baggrund
    • Færdigheder
    • Kamp
    • Rejsefart
    • Tilstande
    • Magiske genstande
  • Sagn & Myter
    • Tidernes Gang
    • Guder
    • Sagn om Folk
      • Elvernes saga
      • Flan-folket
      • Jasirerne
      • Om Drager
      • Om Dværge
      • Om Mennesker
      • Om Trolde
      • Zûlks storhed og undergang
  • Magi
    • Om Magi
    • Magiens historie
    • Troldmandskrigene
Menu Luk
Search for:
  • Figurer & Referater
    • Alistair
    • Armandil
    • Dara-Faiza Rim
    • Moldur
    • Referater
      • Phandelvers
      • Månens Øje
  • Højriget
    • Ahlissa
    • Arranas
    • Calantara
    • Almor
    • Endor
    • Furyondy
    • Solamnia
    • Tamon
    • Tolnedra
    • Tågeøerne
    • Valethor
    • Veluna
    • Heraldik
    • Oeridisk sprog
  • Sagn & Historie
    • Guder
    • Tidslinje
    • Om Mennesker
  • Alt om Erythia
    • Lande
    • Sprog
    • Kalendere
    • Kort
    • Markedspladsen
      • Bøger
      • Heste
  • Om Magi
    • Magiens historie
    • Formularlister
    • Kraftmagi
    • Lysmagi
    • Metamagi
    • Seerkunst
  • Regler
    • Kamp
    • Tilstande
    • Rejsefart
    • Færdigheder
      • Acrobatics
      • Animal Handling
      • Arcana
      • Athletics
      • Deception
      • History
      • Insight
      • Intimidation
      • Investigation
      • Medicine
      • Nature
      • Perception
      • Performance
      • Persuasion
      • Religion
      • Sleight of Hand
      • Stealth
      • Survival
  • GM
    • Oeridere
    • De Syv
    • Vejret
  • Krigskunst

Religion

(INT)

Din evne til at genkalde viden om guddomme, ritualer og bønner, religiøse hierkier, hellige symboler og dunkle profetier.

Read more articles

Forrige indlægNature
Næste indlægRejsefart

Måske kan du også lide

History

11. oktober 2020

Insight

2. juni 2020

Persuasion

2. juni 2020

Regler

  • Regler
  • 1. Egenskaber
  • 2. Baggrund
  • Færdigheder
    • Acrobatics
    • Animal Handling
    • Arcana
    • Athletics
    • Deception
    • History
    • Insight
    • Intimidation
    • Investigation
    • Medicine
    • Nature
    • Perception
    • Performance
    • Persuasion
    • Religion
    • Sleight of Hand
    • Stealth
    • Survival
  • Kamp
  • Rejsefart
  • Tilstande
  • Magiske genstande

Tharlas Helte © 2016-2020 | Sidst opdateret: okt 20, 2020 @ 23:52

  • GM
Search for: