Tiamats Genkomst

  • Barbara efter Dragekrigen
    Barbara Mineas af Hjortestien Efter slaget ved Dragebrønden, er Tiamats genkomst ikke længere en trussel. Barbara valgte at stole på Protanther og smed dragemasken i kisten, så den ikke er mulig for folk fra denne verden at få fat i. Det har ikke gjort hende populær hos udvalgte i rådet i Waterdeep, men hun har… Read more: Barbara efter Dragekrigen
  • Dragekulten besejres
    Spillet om Tiamats genkomst – kapitel 16 På afsatsen står fem kultister og ser mistænkeligt på dem – de vil ikke usete kunne komme fra plateauet ned i grotten og vælger derfor at gå tilbage i skattekammeret. De vælger den lige vej frem og hvor gangen igen snævrer ind og de ser, at de er… Read more: Dragekulten besejres
  • Kampen i Waterdeep
    Spillet om Tiamats genkomst, kapitel 15 Til angreb mod Dragekulten Slottet i Waterdeep er i gang med en mobilisering og er fyldt med soldater og støttepersonel. Alle hører drakenhornet og det ser ud til at drageorden har startet ritualet og er i gang med at hidkalde Tiamat. Alle planer fremskyndes og alle skal mod Dragernes… Read more: Kampen i Waterdeep
  • Xonthals tårn
    Spillet om Tiamats genkomst, kapitel 14 Afslutning på kampen om den blå dragemaske Heltene står på balkonen i Xonthals fantastiske tårn og selvom de er nysgerrig for at undersøge alle hjørne og kroge af dette særlige sted, fokuserer de på, hvordan de skal få bragt den blå dragemaske i sikkerhed i Waterdeep. Det ser ud… Read more: Xonthals tårn
  • Den blå drage
    Spillet om Tiamats genkomst, kapitel 13 Spilledato den 7. marts 2017 – hos Marianne Den blå drage Heltene er tilbage i kroen, Det Svingende Sværd og tidligt om morgen opdager Virgil en forandring i luften og dernæst vågner hele gruppen af brølet fra en kæmpe stor blå drage. Der er elektricitet i luften og rundt omkring dem er der… Read more: Den blå drage
  • Kamp mod dragekulten
    Kapitel 12Tirsdag den 7. februar 2017 hos Christian Heltene stod i tårnet midt i labyrinten. I et rundt kammer så de ni symboler (en stol, to stole, et omvendt syvtal osv.) og foran symbolerne lå en blodig ung kvinde iført Dragekultens gevandter. Heltene ledte omhyggeligt efter hemmelige indgange, herunder på den døde ungmø, men fandt… Read more: Kamp mod dragekulten
  • Spilet er ude
    Spillet om Tiamats genkomst, kapitel 9Spilledato: Tirsdag den 8. november hos David Et kort hvil og skatten fordeles Heltene bliver beskudt af bueskytter i den mørke skov. Det er en ulige kamp, og selvom Baldur og Barbara forsøger at følges ad og jagter fjenden, så er det umuligt i den tætte skov. De kan heller ikke se hverken Virgil eller Balkan,… Read more: Spilet er ude
  • Chuths mægtige skat
    Kampen mod Chuth, den store grønne drage Virgil står tilbage i den store grotte, mens at dragen flyver over mod Baldur, Balkan, Ranulf og Barbara som er flygtet ned af tunnelen de kom fra. Virgil bruger snedige tricks og formår at komme ud af grotten og væk fra fjenderne i grotten (referenten har ikke helt… Read more: Chuths mægtige skat
  • Den hvide dragemaske
    Spilledato: Tirsdag den 5. april 2016 hos David: Ny mission – på jagt efter Varram den Hvide og den hvide dragemaskeHeltene sidder på kroen Den gyldne harpe i Waterdeep og efter lange forhandlinger, får de en kontrakt på plads med lejesoldaten Baldur.  (Jakob retter du selv i kontrakten?)Da Baldur og Virgil er ude og ryge… Read more: Den hvide dragemaske
  • Tilbage i Waterdeep
    Barbara Minneas – en ung Chauntea præstinde, der sammen med hendes barndomsvenner fra Hjortestien er draget på eventyr. Barbara bærer et helligt symbol, en mace og pladerustning. Hun udstråler visdom, imødekommenhed og nysgerrighed. Cleric/Life Domain, nu på 8. niveau, skabt i juni 2013 og spilles af Marianne. Ranulf og Mark (Klaus skriver selv noget) Virgil (Christian skriver selv… Read more: Tilbage i Waterdeep